roodiedoodie


Super Heroes – Spiderman faces his fears
November 22, 2007, 7:35 am
Filed under: Super Heroes | Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

superduperheroes8.jpg

Advertisements

10 Comments so far
Leave a comment

Hahaahhaah!!! Awesome!!

Comment by Christine

Thanks Christine!

Comment by roodiedoodie

lmao when i saw the title i was like “omg how funny would it be if he was arachniphobic” 😄 this is awesome good work!!

Comment by Rob

Thanks Rob. Glad you liked that one.

Comment by roodiedoodie

Haha, great! 🙂

Would it be okay to blog this one to point other people to your site? Pleasepleaseplease!

Comment by Philippp

Hi Philippp, Thanks for asking. Yes, that would be fine.

Comment by roodiedoodie

Done:
“I forgot how I found Roodie Doodie’s website but I really have to recommend his cartoons. Enjoy!”
http://www.delphinehauen.de/2007/12/05/roodie-doodie-super-duper

Btw: I’m following your site for about two month now. I love your stuff. Thanks for sharing it. 😉

Comment by Philippp

No problem Philippp, just glad you are enjoying them!

Comment by roodiedoodie

So funny, couldn’t stop laughing for several minutes. Can I put this on my myspace?

Comment by RayRay

Yeah RayRay, that’s fine. Could you put a link back to my site here please?

Comment by roodiedoodie




Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s



%d bloggers like this: